MIU MIU

Marka Miu Miu jest zakochana w kobiecie pełnej sprzeczności: inteligentnej i frywolnej, zabawnej i odważnej, poważnej, choć swobodnej, kobiecej i wyzwolonej. Miuccia Prada dobrze rozumie, że moda nie jest powierzchowna, lecz wyraża nasz stosunek do otaczającego świata. Ma moc budowania tożsamości – uznawania, omijania, przełamywania zasad. Jest przywilejem kobiety Miu Miu oraz jej deklaracją niezależności.

Historia

Zapach nie wyrazi wszystkiego, o czym myślimy. Może jednak wywołać natychmiastową reakcję, przywołując głębokie emocje i wspomnienia. W marce Miu Miu nic nie jest takie, jak się wydaje. To, co prawdziwie i sztuczne, fantazja i rzeczywistość, klasyka i nowoczesność, skromność i figlarność są ze sobą wymieszane i wymyślone na nowo.

Miu Miu flirtuje oraz igra z oczekiwaniami. Dlatego pierwszy zapach Miu Miu jest rodzajem kaprysu: nie można go zamknąć w żadnych kategoriach, bo … nie chce być w nich zamknięty. Charakter marki w sposób naturalny odrzuca wszelkie oczekiwania, ponieważ wartości, które się dla niej liczą są nieuchwytne: młodość, kobiecość, wolność i zaufanie, które bierze się z pewności siebie.

Zapach

miu-miu-banner

Miuccia Prada jest mistrzynią projektowania sprzecznego z wszelkimi oczekiwaniami. Miksuje popularne wzory z ultrawyrafinowanymi pomysłami by stworzyć coś zaskakującego i jeszcze nieodkrytego.

Zgodnie z inspiracjami podyktowanymi przez Pradę, kreatorka perfum Daniela Andrier (Givaudan) stworzyła studium kontrastu. Zapach otwiera elegancki, zmysłowy, kwiatowy akord konwalii, jaśminuabsolutu z róży oraz syntetyczne nuty zielone. Miękki, świeży, młody aromat zestawiony jest z głębokim, ziemistym otoczeniem, bazującym na zupełnie nowym składniku – drewnie Akigalawood® o pikantnym, pieprznym aromacie, podobnym do paczuli, ale niewyczuwalnym jako ten składnik. Akigalawood® zostało uchwycone dzięki biotechnologii – osiągnięto je poprzez enzymatyczną transformację małych cząsteczek paczuli. Akigalawood® dodaje mrocznej tajemniczości do subtelnego bukietu kwiatów. Jest jak ziemia, na której główny składnik zapachu – konwalia – może się rozwinąć. Zaskakująca kombinacja kwiatów i ziemi daje wrażenie naturalnej i ponadczasowej a jednocześnie jest całkowicie współczesna. Efekt jest błyskotliwy i trochę wyzywający: bardzo w stylu Miu Miu.

Flakon

Podobnie jak zapach, flakon Miu Miu mieści się w definicji kontrastu. Przywołujące charakterystyczne pikowanie Miu Miu zmysłowe, pastelowo błękitne szkło z białą, matową obwódką jest jednocześnie tradycyjne i bardzo w stylu pop. Przezroczysta, czerwona tarcza daje zabawną, graficzną i nietypową jakość. Całość projektu ma młodzieńczy a jednocześnie kobiecy wygląd: jest jak niejasny, senny obraz, wygenerowany w jaskrawych barwach Technikoloru.

Dziewczyna

miu-miu_first_fragrance_stacy

Stacy Martin jest przykładem osobliwej mieszanki talentu z błyskotliwą inteligencją i artystycznym zacięciem, która oddaje esencję Miu Miu. Zdjęcia do kampanii pierwszego zapachu marki zrobił słynny fotograf mody Steven Meisel. Uchwycił wyjątkową naturę Stacy: łagodną, ultrakobiecą i jednocześnie trochę niespokojną. Jej podkreślone oczy, zebrane włosy i błękitna jak niebo suknia Miu Miu idealnie pasują do kolorów flakonu perfum. Obraz przywołuje optymizm kina wczesnych lat 60. i niezywkłą swobodę marki. Ta lekkość ducha przybiera jednak niespodziewany obrót w ostatniej scenie, gdy Stacy staje oko w oko z biało-czarnym kotkiem. W charakterystyczny dla Miu Miu sposób spotkanie ma nietypowy finał – Stacy i jej kotek wdają się w pojedynek na siłę spojrzenia, w którym nagrodą jest … flakon perfum.