21.11.2017 r.

Spotkanie YOU X MAX FACTOR


25.10.2017, Piękno, ul. Szpitalna 8a.  Max Factor zaprosił przedstawicieli mediów i bloggerów na spotkanie prezentujące nową wizję marki, w której zwraca się do kobiet 35+, niebywających bezpośrednio w centrum zainteresowania marek makijażowych. Wg danych GUS to ponad 5 mln kobiet, a 75%  z nich robi makijaż codziennie! (Badanie U&A 2016).

Są to kobiety, które nigdy nie były świadome swej kobiecości i potrzeb tak bardzo jak teraz, dzięki czemu dają dziś naturalny impuls do działania i  tworzenia innym kobietom. Przykładem jest Lidia Popiel, która  opowiedziała o fotografowaniu pań z pokolenia 35+ i zaprosiła na towarzyszącą spotkaniu mini wystawę swoich prac. Doświadczeniami  ze współpracy z dojrzałymi i niezwykle motywującymi gwiazdami podzieliła się Eryka Sokólska, długoletnia makijażystka marki.

Kim dziś jest kobieta 35+ i jakie ma oczekiwania wobec makijażu i marek makijażowych przedstawiła Anna Białek, ekspertka z Kantar Millward Brown, który przeprowadził na ten temat badania dla  Max Factor .

To kobiety, które czują się spełnione, szczęśliwe i nie chcą powrotu do momentu, gdy miały 20 lat. Choć dziś mają wciąż mało czasu dla siebie… Nie lubią określeń „kobieta dojrzała” czy „kobieta w średnim wieku”, które szufladkują. Mają wrażenie, że marki makijażowe mówią do młodych konsumentek albo do nierealnych kobiet.

Dlatego Max Factor proponuje inne podejście do relacji z konsumentką. To ona staje się inspiracja, to jej  doświadczenia, potrzeby i styl życia inspirują do działania, by tworzyć dla niej odpowiednią propozycje. To sedno filozofii działania Max Factor,  o czym świadczy w sferze wizualnej logo You X Max Factor, a w ofercie nowe produkty takie jak podkład Healthy Skin Harmony  czy maskara Lash Crown.